14 december 2009

Aloha! Visszatértem!

Jó estét, reggelt, délutánt, ki mikor fogja elolvasni az elemzést.
Visszatértem. Lehet, hogy páran nem fognak neki örülni, de biztos szép számmal lesznek olyan olvasók is akik örülnek ennek a hírnek. Több ok is közrejátszott abban, hogy nem készítettem elemzéseket, de hagyjuk ezt, ez már a múlt.
Jöjjön a jelen vagy inkább a jövő? Biztos sok ember egy vagyont adna érte ha tudná előre a dolgok történését. Hát igen............

Összességében röviden össze lehet foglalni a dax mozgását: Egy emelkedő trendben mozog MÉG, ami egyre halványabb és hambiék-hoz képest jócskán lemaradó. Jó másfél hónapja egy oldalazás folyik, ami egy szétterülést jelez.

Devizák estek, mint a kő, piacokat meg tartják. Értem én, év végi záróbeállítások. De mi lesz januárban??????


Dax órás


Sáv tetejéhez érkezett a mai nap, adni kellene.
Amúgy sávozik.



Dax 4 órás


Sáv ebben is. Jól látni, hogy milyen szépen rajzolja az emelkedő trendet és ha jobban megnézzük akkor egy emelkedő háromszöget rajzol. Na ennek még szerepe lesz később, nem is kicsi!
Amúgy semmi extra.



Dax napos


Gyönyörűen tartja az emelkedő trendet, de egyre kisebb pattanásokkal és egyre kevesebb a mozgástér. Szűkülünk kérem szépen, szűk lesz az az ajtó!!!

Csak halkan megjegyzem, hogy a nagy beszakadás előtt 8150 környékén ha valaki visszanézi ( érdemes), akkor látni lehet, hogy egy az egyben ugyanaz a mozgás. Én nem vagyok vészmadár csak írom amit látok. Különbség annyi, hogy most jó 2300 ponttal lejjebb vagyunk.
Főbb szintek charton láthatóak egy esetleges esés esetén.



Dax heti

Na ez a legszebb chart a mai elemzésben. Legalább is nekem ez tetszik a legjobban!
Meg lehet nézni, hogy hány próbálkozás volt a kitörésre, ( nem sok mert 5850 eddig kőkemény betonfal rendre beadták) igaz egyre magasabb aljakat csinált az árfolyam. ezzel elég komolyan beszűkítette a mozgásteret. Az idén már nem hiszem, hogy komolyabb elmozdulás jönne még de a következő év első negyedében heves ármozgásokra számítok. A devizapárok és az indexek viselkedése is erre enged következtetni.

Emelkedő trend és a betonfal is jól kivehető.
Idén már érdemes az ünnepekkel foglalkozni hiszen ez a legszebb ünnep az évben. A piacok meg majd megmutatják, hogy mikor kell lépni. Jelen pillanatban csak a legelvetemültebbek, megszállotabbak trédelnek. Ilyenkor a legjobb talán a partvonal.




Sok sikert, jó szelet! És ne felejtsük a stoppokat!!

11 megjegyzés:

Határpont írta...

ezt jol mondod de miét nem ülsz longban semmi mást nem kellett csinálni az évben összes short kuka reménytelen

BoB írta...

ha long-ban is lettem volna én már lezártam volna!

efiksz írta...

újra igazad van a longban :)

Akkor Neked írom, egyelőre long trend van a részvénypiacokon, de csak ott. Ha lépni nem is kell, gondolkodni nem árt.

efiksz írta...

Továbbá az sem kizárt, hogy kitöretik még őket, így év végén, de gondolom az senkinek sem probléma, hogy a világon az új részvénykibocsátások száma igencsak meredek, nyilván ha annyira rendben lenne minden, akkor inkább vennék, és nem adnák ezeket a részvényeket.
Egyébként is, decemberben ha nincsen meglévő pozi, akkor semmi értelme nincsen kereskedni, ha pedig van, akkor azt kezelni kell. Persze ezt mindenki maga tudja.

Határpont írta...

1063 pozit elég jol lehet kezelni egyébként támaszok tartanak mit idegeskedjek shortosokat állandoan kiszedik

efiksz írta...

így van, az egy jó beszálló volt,jól lehet stoppolni.

Névtelen írta...

a hireknek semmi köze a charthoz napiba

Névtelen írta...

egyébként remegő lábakkal nem lehet tradelni 400 pontos nyerö dow 0ba visszaengedtem és igazam lett ilyen emelkedés nem lesz mostanábam mint március ota sajnálhatja ki nem volt benne shortosok szivtak

Határpont írta...

rsi macd cci stb f....... semmi értelme a piac május ota tulvett azota mennyit emelkedtünk bollinger most egy kicsit kacagok

efiksz írta...

szerintem sem lesz ilyen emelkedés már, a legjobb ami történhet, ha visszaesünk egy nagyot, és onnan 2-3 éves szinten feljön majd a piac ezekre, vagy ennél magasabb szintekre. Amennyiben nem lesz visszaesés, akkor lesz csak igazán nehéz a piac, hiszen most longot felvenni úgy, hogy arra azt mondhassad, ez bizony jó lesz, hááát ... nem tudom.
Kell(ene) az az esés.

Névtelen írta...

ngy esés nem hiszem bár én nem josolok ott vannak az" iskolások"a piac sokkal szivatosabb lesz mint eddig