19 február 2010

Átszakadt a szint

Lehet a tegnapi FED diszkontráta emelés bejelentésének időpontjával - piaczárás után, az ázsiaiak meg le vannak szarva oldják meg - élcelődni, de azt eddig is tudtuk, hogy a tőzsde és annak holdudvara (szabályzók) nem tartozik a kerekasztal lovagjainak baráti körébe:)
De a lényeg; a dollárindexen (DXY) láthatunk egy aranykrosszt, nevezetesen az 50 napos a 200-as fölé kúszott, vételi szignált adva ezzel egynéhány intézményi befektetőnek. Ez lényegesen felgyorsíthatja az euró omlását - lásd a mai kvantumugrást - és az uniós fizetőeszköz lehet, hogy megismerkedik majd az 1,30-as, vagy akár az az alatti szintekkel is.

4 megjegyzés:

Papa írta...

Azért csökkentésre egy ilyen reakció igencsak meglepett volna dodó fronton... ;)

Fritz Teufel írta...

Szia Papa!
Lehet, hogy félreértem, amit írtál:)A chart a DXY-t ábrázolja.
Itt a magasabb érték a dollár erősödését jelenti, míg az alacsonyabb értelem szerűen a gyengülést.
A diszkontráta emelés sokakban azt a természetes reflexet váltja ki, hogy akkor hamarosan következik az alapkamat emelés is ...

Papa írta...

Szia!

Csupán egy egyszerű elírásra utaltam, rögtön az első mondatban... :)

Talán fél éve, hogy követem a blogot, ez alapján le a kalappal a szakmai színvonal + a tájékozottságotok előtt. Gratulálok! Csak így tovább..;)

Fritz Teufel írta...

Hűűűűűűű!

Köszönöm, hogy szóltál!
Én meg azt gondoltam, hogy nem volt elég egyértelmű ...
Külön köszönet a pozitív visszajelzésért:)
Igyekszünk megfelelni a jövőben is az olvasói igényeknek.